Jadłospis*

 

PONIEDZIAŁEK 5.12.

I śniadanie:

chleb orkiszowy z masłem i kiełbasą krakowską suchą bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

Jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa jarzynowa z ziemniakami, kasza bulgur, gulasz z udźca z indyka z cebulką, surówka z sałaty lodowej, ogórka kiszonego i jabłka z sosem jogurtowym. Kompot.

Podwieczorek:

Pół bułeczki graham z masłem i powidłami śliwkowymi, pomarańcze, kakao na mleku.

WTOREK 06.12.

I śniadanie

Płatki owsiane na mleku, chleb pszenny z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw. Herbata owocowa z miodem.

II śniadanie:

Gruszki

Obiad:

Rosół z makaronem, ziemniaki z zieleniną, kotlet mielony z mięsa mieszanego wieprzowo – drobiowego,marchewka z groszkiem, surówka z pora, kukurydzy konserwowej i jabłka z jogurtem naturalnym. Kompot.

Podwieczorek:

Ryż z prażonym jabłkiem i cynamonem, jogurt naturalny.

Środa 07.12.

I śniadanie:

Płatki kukurydziane na mleku, chleb orkiszowy z masłem i serem żółtym, mix warzyw, sałata masłowa, ogórek, papryka, pomidor. Herbata malinowa z miodem.

II śniadanie:

banany

Obiad:

Kapuśniak z ziemniakami, kasza gryczana, haszu z mięsa wołowo – indyczego, sałatka z buraczków. Kompot.

Podwieczorek:

Chałka, kakao na mleku, mandarynka.

CZWARTEK 08.12.

I śniadanie:

Płatki jaglane na mleku, chleb sitkowy z masłem i kiełbasą krakowską suchą bez konserwantów, mix warzyw: , pomidor, ogórek, papryka. Herbata owocowa z miodem.

II śniadanie

winogrona jasne bezpestkowe

Obiad:

Zupa z czerwonej soczewicy z ziemniakami, makaron razowy pióra z twarożkiem i musem truskawko o – bananowym. Kompot.

Podwieczorek:

Obwarzanek z makiem i pastą jajeczną z tuńczykiem w oliwie z oliwek, pomidorki koktajlowe, ogórek kiszony, herbatka owocowa z miodem.

PIĄTEK 09.12.

I śniadanie:

 Chleb orkiszowy z masłem i serkiem kozim kanapkowym, mix warzyw, pomidor, ogórek, papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

Ananas, kolorowa papryka

Obiad:

Zupa grysikowa z z kaszą manną, ziemniaki z zieleniną, miruna smażona, surówka z kiszonej kapusty.  Kompot.

Podwieczorek:

Jogurt probiotyczny do picia, chrupki kukurydziane,jabłko.

 

 

* Jadłospis może ulec zmianie z przyczyn niezależnych.

* Szczegółowy jadłospis wraz z wykazem składników potraw i alergenów jest dostępny w aplikacji „zamoposilek.pl” po zalogowaniu.