Jadłospis

PONIEDZIAŁEK 17.01.

I śniadanie:

chleb pszenny z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek kiszony, papryka, napój owsiany.

II śniadanie:

jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa pieczarkowa z ziemniakami, kasza pęczka, gulasz z indyka z cebulką, marchewka z groszkiem, ogórek kiszony. Kompot.

Podwieczorek:

Pół bułeczki kukurydzianej z masłem i miodem, kiwi, kakao na mleku.

 

WTOREK 18.01.

I śniadanie:

Płatki jaglane na mleku, chleb pytlowy z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw (ogórek, rzodkiewka, szczypiorek). Herbatka malinowa z miodem.

II śniadanie:

winogrona

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, kotlet schabowy, mizeria. Kompot.

Podwieczorek:

Jabłka zapiekane pod kruszonką z płatków owsianych, mąki orkiszowej, masła i cukru, jogurt naturalny.

 

Środa 19.01.

I śniadanie:

Kasza manna na mleku, chleb sitkowy z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów herbata

II śniadanie:

Gruszki

Obiad:

Zupa grochowa z ziemniakami, kluski leniwe, surówka z marchewki i jabłka. Napój imbirowy z miodem i cytryną.

Podwieczorek:

Bułeczka maślana, kakao na mleku, mandarynka.

 

CZWARTEK 20.01.

I śniadanie:

Płatki żytnie na mleku, chleb pszenny z masłem i serem żółtym, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, herbata owocowa z miodem.

II śniadanie:

banany

Obiad:

Barszczyk czerwony z ziemniakami, kasza gryczana, gołąbki bez zawijania, fasolka szparagowa ugotowana na parze, pomidorki koktajlowe. Kompot.

Podwieczorek:

Makaron razowy pióra z musem truskawkowo – bananowym, jogurt naturalny.

 

PIĄTEK 21.01.

I śniadanie:

chleb pytlowy z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek kiszony, papryka. Kawa zbożowa na mleku z cukrem.

II śniadanie:

winogrona

Obiad:

Zupa krem z brokułów z pestkami słonecznika, ziemniaki z zieleniną, dorsz smażony, surówka z kapusty pekińskiej z kolorową papryką, kukurydzą konserwową, ogórkiem kiszonym, jabłkiem i cebulką z sosem jogurtowo – majonezowym. Kompot.

Podwieczorek:

Jogurt probiotyczny, ciasteczka owsiane, pomarańcze.