Jadłospis*

 

PONIEDZIAŁEK 15.04.

I śniadanie:

Chleb graham z masłem i szynką bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek kiszony, papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa kalafiorowa z ziemniakami, kasza bulgur, indyk w kremowym sosie pomidorowym, mizeria. Kompot.

Podwieczorek:

Mini bułeczka z masłem i dżemem truskawkowym, kakao na mleku, kiwi.

WTOREK 16.04.

I śniadanie:

Płatki kukurydziane na mleku, chleb orkiszowy z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: rzodkiewka, ogórek kiszony, szczypiorek. Herbata owocowa z miodem.

II śniadanie:

Winogrona jasne bezpestkowe

Obiad:

Zupa jarzynowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, kotlet z piersi z kurczaka, marchewka z groszkiem. Kompot.

Podwieczorek:

Ryż z prażonym jabłkiem,  jogurt naturalny.

Środa 17.04.

I Śniadanie:

Zacierki  na mleku, chleb graham z masłem i wędliną bez konserwantów, mix warzyw: sałata masłowa, pomidor, ogórek, papryka. Herbata malinowa z  miodem.

II śniadanie:

Banan

Obiad:

Zupa ogórkowa z ziemniakami, kasza gryczana, schab po bałkańsku, sałata lodowa z papryką i sosem vinegrette. Kompot.

Podwieczorek:

Strucla serowa, kakao na mleku, ananas.

CZWARTEK 18.04.

I śniadanie:

Płatki owsiane na mleku, chleb pszenno – żytni  z masłem i serem żółtym, mix warzyw: sałata lodowa, pomidor, ogórek, papryka. Herbata malinowa z miodem.

II śniadanie

Mus warzywno – owocowy

Grupa 4 i 6 : mus owocowy + woda z dzióbkiem + bułeczka maślana.

Obiad:

Zupa z czerwonej soczewicy z ziemniakami, makaron razowy pióra z twarożkiem i musem truskawkowo – bananowym. Kompot.

Podwieczorek:

Bułeczka mini z pastą jajeczną z tuńczykiem w oliwie z oliwek, pomidorki koktajlowe, ogórek kiszony, sok pomarańczowy.

PIĄTEK 19.04.

I śniadanie:

Chleb graham z masłem i wędliną bez konserwantów, mix warzyw:  ogórek kiszony, papryka ,pomidor. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

Melon + ogórek

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, łosoś pieczony, colesław.  Kompot.

Podwieczorek:

Jogurt probiotyczny do picia, chrupki kukurydziane, jabłko.

 

* Jadłospis może ulec zmianie z przyczyn niezależnych.

* Szczegółowy jadłospis wraz z wykazem składników potraw i alergenów jest dostępny w aplikacji „zamoposilek.pl” po zalogowaniu.