Jadłospis

PONIEDZIAŁEK 13.09.

I śniadanie:

Chleb orkiszowy z masłem i kiełbasą krakowską suchą, mix warzyw: pomidor malinowy, ogórek, czerwona papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

Jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa ogórkowa z ziemniakami, kasza bulgur, potrawka z piersi kurczaka z cebulką i marchewką, surówka wielowarzywna, kompot.

Podwieczorek:

Pół bułeczki graham z masłem i miodem, mleko kozie, białe winogrona.

 

WTOREK 014.09.2021

I śniadanie:

Zacierki na mleku, chleb pytlowy z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: sałata masłowa, ogórek, rzodkiewka, szczypiorek. Herbatka malinowa.

II śniadanie:

śliwki

Obiad:

Zupa koperkowa z ryżem, ziemniaki z zieleniną, kotlet pożarski, sałata z pomidorem malinowym, śmietaną i szczypiorkiem. Kompot.

Podwieczorek:

Jogurt naturalny, popping z amarantusa, borówki amerykańskie, orzechy włoskie.

 

Środa 15.09.2021

I śniadanie:

Płatki owsiane na mleku, chleb sitkowy z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, rukola. Herbatka malinowa.

II śniadanie:

różowe winogrona

Obiad:

Zupa krem brokułów i szpinaku z pestkami słonecznika, kluski leniwe, surówka z marchewki, woda z cytryną i miętą.

Podwieczorek:

Pół bułeczki kukurydzianej z  z pastą jajeczną z tuńczykiem w oliwie z oliwek, ogórek kiszony, kolorowa papryka. Herbatka owocowa.

CZWARTEK 16.09.2021

I śniadanie:

Płatki orkiszowe na mleku, chleb staropolski z masłem i serem żółtym, mix warzyw: pomidor malinowy, ogórek, kolorowa papryka, herbata owocowa.

II śniadanie:

Borówki amerykańskie

Obiad:

Kartoflanka, kasza pęczak, schab pieczony, fasolka szparagowa ugotowana na parze, pomidorki koktajlowe, kompot.

Podwieczorek:

Ryż , jabłko prażone, jogurt naturalny.

 

PIĄTEK 17.09.2021

I śniadanie:

Chleb pszenny z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor malinowy, ogórek, papryka czerwona, rukola, kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

gruszki

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, smażone paluszki rybne z dorsza, surówka z kiszonej kapusty, kompot.. Kompot.

Podwieczorek:

Jogurt kozi jagodowy, podpłomyk owsiany, jabłko.