Jadłospis*

PONIEDZIAŁEK 27.06.

I śniadanie:

chleb orkiszowy z masłem i kiełbasą krakowską suchą bez konserwantów, mix warzyw, pomidor, ogórek, papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

Jabłka + orzechy nerkowca

Zupa krem z białych warzyw, makaron razowy spaghetti z sosem mięsno – pomidorowym,  pomidorki koktajlowe, brokuł ugotowany na parze. Kompot.

Podwieczorek:

Pół bułeczki kukurydzianej z masłem i dżemem truskawkowym, kakao na mleku, kiwi.

 

WTOREK 28.06.

I śniadanie:

Płatki owsiane na mleku, chleb pszenny z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: sałata masłowa, ogórek, rzodkiewka, szczypiorek.

II śniadanie:

pomarańcze

Obiad:

Zupa koperkowa z ziemniakami, ryż typu paraboiled, leczo z indykiem i pieczarkami, ogórek kiszony. Kompot.

Podwieczorek:

Jabłka zapiekane pod kruszonką z płatków owsianych, mąki orkiszowej, masła i cukru, jogurt naturalny.

Środa 29.06.

Płatki kukurydziane na mleku, chleb sitkowy z masłem i kiełbasą krakowską suchą, mix warzyw: sałata, pomidor, ogórek, papryka. Herbata owocowa z miodem.

II śniadanie:

Truskawki

Obiad:

Zupa z czerwonej soczewicy z ziemniakami, naleśniki z twarożkiem, Sok pomarańczowy.

Podwieczorek:

Pół bułeczki graham z pastą warzywną z grillowanego bakłażana, ogórek i papryka do chrupania, napój sojowy.

CZWARTEK 30.06.

I śniadanie:

Zacierki na mleku, chleb orkiszowy z masłem i serem kozim, mix warzyw: sałata, ogórek, pomidor, papryka. Herbata malinowa z miodem.

II śniadanie

Ananas lub jabłka

Obiad:

Zupa ogórkowa z ziemniakami, kasza gryczana, klopsiki z mięsa wieprzowo – drobiowego w sosie chrzanowym, bukiet warzyw ugotowanych na parze. Kompot.

Podwieczorek:

Ryż z prażonym jabłkiem, jogurt naturalny.

OD PIĄTKU 01.07. – PRZERWA WAKACYJNA:)

 

 

* Zastrzega się możliwość zmian jadłospisu