Jadłospis

PONIEDZIAŁEK 14.06.2021

I śniadanie:

Chleb orkiszowy z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa jarzynowa z ziemniakami, kasza pęczak, medalion z indyka duszony z cebulką, sałatka z pomidorów malinowych ze szczypiorkiem skropiona oliwą z oliwek.  Kompot.

Podwieczorek:

Ryż z truskawkami i płatkami migdałowymi, jogurt naturalny.

 

WTOREK 15.06.2021

I śniadanie:

Płatki owsiane na mleku, chleb pszenny z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: ogórek, rzodkiewka, szczypiorek, sałata. Herbatka owocowa.

II śniadanie:

arbuz

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, kotlet rybny z miruny, mizeria. Kompot.

Podwieczorek:

Obwarzanek z serkiem kanapkowym i powidłami śliwkowymi, kiwi, napój migdałowy.

 

Środa 16.06.2021

I śniadanie:

Kasza manna na mleku, chleb sitkowy z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: ogórek, pomidor, papryka. Herbatka owocowa.

II śniadanie:

truskawki

Obiad:

Zupa szczawiowa z ziemniakami i jajkiem, kasza gryczana, schab pieczony, kapusta zasmażana, pomidorki koktajlowe. Kompot.

Podwieczorek:

Kasza bulgur z bakaliami (rodzynki i morele suszone bez konserwantów, orzechy włoskie), jogurt naturalny.

 

CZWARTEK 17.06.2021

I śniadanie:

Płatki kukurydziane na mleku, chleb staropolski z masłem i schabem upieczonym na miejscu, mix warzyw: ogórek, pomidor malinowy, papryka. Herbatka owocowa.

II śniadanie:

Winogrona różowe.

Obiad:

Zupa ogórkowa z ziemniakami, makaron razowy spaghetti z sosem mięsno – pomidorowym, kalarepka i marchewka do chrupania. Kompot.

Podwieczorek:

Trufle czekoladowe z daktyli suszonych bez konserwantów, orzechów laskowych, gorzkiej czekolady, poppingu z amarantusa i kakao). Sok pomarańczowy.

 

 PIĄTEK 18.06.2021

I śniadanie:

Chleb pszenny z masłem i serem żółtym, mix warzyw: sałata, pomidor, ogórek, papryka. Kawa zbożowa an mleku.

II śniadanie:

melon

Obiad: zupa krem z brokułów i szpinaku z pestkami dyni, kluski leniwe z masełkiem i tartą bułką, surówka z marchewki i jabłka. Kompot.

Podwieczorek:

Podpłomyk owsiany, jogurt waniliowy, kiwi.