Jadłospis*

Dyżur wakacyjny

PONIEDZIAŁEK 08.07.

I śniadanie:

Chleb graham z masłem i wędliną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek kiszony, papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

Arbuz

Obiad:

Zupa jarzynowa z ziemniakami, makaron razowy spaghetti z sosem mięso – pomidorowym, kalarepka i marchewka do chrupania, pomidorki koktajlowe. Kompot.

Podwieczorek:

Mini bułeczka z masłem i miodem, borówki amerykańskie, kakao na mleku.

WTOREK 09.07.

I śniadanie:

Płatki kukurydziane na mleku, chleb orkiszowy z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: rzodkiewka, ogórek kiszony, szczypiorek. Herbata owocowa z miodem.

II śniadanie:

Morele

Obiad:

Zupa krem z brokułów z pestkami słonecznika, ziemniaki z zieleniną, kotlet melony drobiowo – wieprzowy, marchewka z groszkiem, ogórek małosolny. Kompot.

Jabłka zapiekane pod kruszonką. Jogurt naturalny.

Środa 10.07.

I Śniadanie:

Zacierki na mleku,chleb graham z masłem i serem żółtym, mix warzyw: sałata masłowa, pomidor, ogórek, papryka, herbata malinowa.

II śniadanie:

Borówki amerykańskie i maliny

Botwinka z ziemniakami, kasza kuskus, schab pieczony, mizeria. Kompot.

Podwieczorek:

Chałka, kakao na mleku, borówki amerykańskie.

CZWARTEK 11.07.

I śniadanie:

Płatki owsiane na mleku, chleb pszenny z masłem i schabem upieczonym na miejscu, mix warzyw: sałata masłowa, ogórek, pomidor, papryka. Herbata owocowa z miodem.

II śniadanie

banany

Obiad:

Zupa grochowa z ziemniakami, naleśniki z twarożkiem i jagodami polane musem truskawkowo – bananowym. Kompot.

Podwieczorek:

Pół bułeczki z pastą jajeczną z  makrelą, pomidorki koktajlowe, ogórki małosolne. Sok pomarańczowy.

PIĄTEK 12.07.

I śniadanie:

Szwedzki stół: chleb mieszany z masłem, ser żółty, wędlina bez konserwantów, mix warzyw: pomidorki koktajlowe, ogórek, papryka, sałata masłowa. Serek kanapkowy naturalny, miód, pasta warzywna. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

Arbuz

Obiad:

Zupa koperkowa z ryżem, ziemniaki z zieleniną, miruna zapiekana z warzywami, marchewka mini, ogórek małosolny.  Kompot.

Podwieczorek:

Jogurt truskawkowy BIO, ciasteczka owsiane, jabłko.

 

* Jadłospis może ulec zmianie z przyczyn niezależnych.

* Szczegółowy jadłospis wraz z wykazem składników potraw i alergenów jest dostępny w aplikacji „zamoposilek.pl” po zalogowaniu.