Jadłospis

PONIEDZIAŁEK 10.05.2021

I śniadanie:

Chleb orkiszowy z masłem i serem żółtym, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie:

jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa jarzynowa z ziemniakami, kasza bulgur, potrawka z kurczaka z warzywami (por, seler naciowy, marchewka), surówka z sałaty lodowej z rzodkiewką, szczypiorkiem i śmietaną. Kompot.

Podwieczorek:

Pół bułeczki graham z masłem i pastą warzywną z grillowaną cukinią, mix warzyw: pomidorki koktajlowe, rzodkiewki, ogórek. Mus owocowy.

 

WTOREK 11.05.2021

I śniadanie:

Płatki żytnie na mleku, chleb pszenny z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: ogórek, rzodkiewka, szczypiorek. Herbatka owocowa.

II śniadanie:

winogrona różowe

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, pieczone gołąbki z szynki wieprzowej z kapustę pekińską bez zawijania, mizeria ze śmietaną. Kompot.

Podwieczorek:

Ryż z bakaliami (morele suszone bez konserwantów, rodzynki bez konserwantów, orzechy włoskie), jogurt naturalny.

 

Środa 12.05.2021

I śniadanie:

Kasza manna na mleku, chleb sitkowy z masłem i schabem pieczonym bez konserwantów, mix warzyw: ogórek, pomidor, papryka. Herbatka owocowa.

II śniadanie:

Banany

Obiad:

Zupa minestrone, pierogi z serem polane śmietaną, sałatka owocowa (różowe winogrona, kiwi, jabłko, pomarańcze). Kompot.

Podwieczorek:

Makaron razowy pióra z warzywami (fasolka szparagowa ugotowana na parze, pomidorki koktajlowe, kalarepka) i wędzonym serkiem tofu. Napój imbirowy z miodem.

 

CZWARTEK 13.05.2021

I śniadanie:

Płatki kukurydziane na mleku, chleb staropolski z masłem i kiełbasą krakowską suchą, mix warzyw: sałata lodowa, pomidor, ogórek, papryka. Herbatka owocowa.

II śniadanie:

Melon

Obiad:

Botwinka z ziemniakami i koperkiem, kasza gryczana, klopsiki cielęce w sosie koperkowym, surówka z selera z rodzynkami bez konserwantów i sosem jogurtowo – majonezowym. Kompot.

Podwieczorek:

Obwarzanek z makiem, masłem i miodem wielokwiatowym, kakao na mleku, mango.

 

 PIĄTEK 14.05.2021

I śniadanie:

Chleb pszenny z masłem i schabem pieczonym bez konserwantów, mix warzyw,pomidor, ogórek, papryka. Kawa zbożowa an mleku.

II śniadanie:

plastry jabłka z masłem orzechowym

Obiad

Zupa koperkowa z ryżem, ziemniaki z zieleniną, kotlet rybny z miruny, surówka z młodej kapusty. Kompot.

Podwieczorek:

Podpłomyki owsiane, jogurt waniliowy, kiwi.