Jadłospis

PONIEDZIAŁEK

20.01.2020r.

I śniadanie

 chleb orkiszowy z masem i kurczakiem zapiekanym bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka czerwona. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

 Owocowo - orzechowe śniadanie: jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

 Zupa z porów  z ziemniakami, kasza gryczana, gulasz z indyka, surówka z selra z rodzynkami i jogurtem naturalnym. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek

Sałatka owocowa z pestkami słonecznika, maca razowa, jogurt naturalny.

 

WTOREK

21.01.2020r.

I śniadanie:

Płatki owsiane na mleku, kromka chleba pytlowego z masłem i serem kozim, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka kolorowa.Herbatka malinowa.

II śniadanie:

 Owocowe śniadanie: gruszki.

Obiad:

Zupa grochowa na wędzonych żeberkach z ziemniakami, kluski leniwe z masełkiem i bułką tartą, surówka z marchewki i jabłka. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek:

Pół bułeczki zytniej z pastą jajeczną z tuńczykiem  oliwiez oliwek, pomidorki koktajlowe, herbatka owocowa.

 

ŚRODA

22.01.2020r.

I śniadanie:

Zacierki na mleku, pół bułeczki graham z jajem od kury zielononóźki ugotowanym na twardo, mix warzyw: ogórek, rzodkiewka, szczypiorek.Herbatka  owocowa.

II śniadanie:

 Owocowe śniadanie: mandarynki/ 3 grupy koktajl: napój ryżowy, truskawki mrożone, banany.

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, schab pieczony, sałatka z buraków, jabłka i cebulki. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek:

Kulki a la rafaello z kaszy manny ugotowanej na mleku z płatkami migdałowymi, wiórkami kokosowymi, masłem i miodem., kiwi, herbatka owocowa.

 

CZWARTEK

23.01.2020 r.

I śniadanie

Płatki żytni  na mleku, kromka chleba staropolskiego z masłem i schabem upieczonym na miejscu, mix wazryw: pomidor, kolorowa papryka, ogórek. Herbatka owocowa.

II śniadanie

 Owocowe śniadnie: mandarynki

3 grupy koktajl: napój ryżowy + mrożone truskawki + banany.

Obiad:

Zupa jarzynowaz ziemniakami, makaron razowy spaghetti z sosem mięsno-  pomidorowym, marchewka i seler naciowy do chrupania. Kompot śliwkowy.

.

Podwieczorek:

Ryż z jabłkiem prażonym z cynamonem, jogurt naturalny.

 

PIĄTEK

24.01.2020 r.

I śniadanie

Chleb orkiszowy z masłem i kiełbasą krakowską suchą z indyka, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

Owoce i warzywa jemy dziś na zdrowie: melon + ogórek.

Obiad:

Krupnik z kaszą jaglaną, ziemniaki z zieleniną,smażone  paluszki rybne z dorsza, surówka colesław. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek:

Pół bułeczki graham z musem daktylowym i plasterkami kiwi, napój ryżowy.

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.