Jadłospis

PONIEDZIAŁEK

24.02.2020r.

I śniadanie

 chleb orkiszowy z masem i kiełbasą krakowską suchą z indyka, mix warzyw: ogórek kiszony, papryka czerwona. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

 Owocowo - orzechowe śniadanie: jabłka + orzechy nerkowca

Obiad:

 Zupa ogórkowa z ziemniakami. Kasza bulgur, potrawka z kurczaka zcukinią i marchewką, brokuł ugotowany na parze. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek

Pół bułeczki graham z serkiem kozim kanapkowym i miodem,pomarańcze, herbatka owocowa.

 

WTOREK

25.02.2020r.

I śniadanie:

Płatki jęczmienne na mleku, chleb pytlowy z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzy:ogórek, rzodkiewka, szczypiorek.Herbatka malinowa.

II śniadanie:

 Owocowe śniadanie: Suszone śłiwki i morele.

Obiad:

Zupa pieczarkowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, kotlet pożarski, marchewka z groszkiem. Kompot śłiwkowy.

Podwieczorek:

Jabłka zapiekane pod kruszonką z płatków owsianych, mąki orkiszowej, masła i cukru, napój sojowy waniliowy.

 

ŚRODA

26.02.2020r.

I śniadanie:

Musli na mleku, kromka chleba pszennego z masłem i szynką pieczoną bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, herbta owocowa.

II śniadanie:

 Owocowe śniadanie: pomarańcze/ 3 grupy koktajl: napój ryżowy + truskawki + banany.

Obiad:

Zupa z porów z ziemniakami, kasza pęczak, klosiki z indyka w sosie pomidorowym, ogórek kiszony. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek:

Makarona razowy pióra z musem truskawkowo - bananowym, jogurt naturalny.

 

CZWARTEK

27.02.2020 r.

I śniadanie

Płatki żytnie  na mleku, kromka bułki wrocławskiej z masłem i serem żółtym, mix warzyw: pomidor, kolorowa papryka.  Herbatka owocowa.

II śniadanie

 Owocowe śniadnie: pomarańcze/ 3 grupy koktajl: napój ryżowy + truskawki + banany.

Obiad:

Zupa grochowa z ziemniakami,Naleśniki z twarożkiem i jagodami. Kompot truskawkowy.

.

Podwieczorek:

Pół bułeczki graham z masłem i tartą rzodkiewką, sok jabłkowy tłoczony.

 

PIĄTEK

28.02.2020 r.

I śniadanie

 Kromka chleba staropolskiego z masłem i schabem pieczonym bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka.Kakao na mleku.

II śniadanie

Owoce i warzywa jemy dziś na zdrowie: winogrona różowe + pomidorki koktajlowe.

Obiad:

Zupa krem z brokułów z groszkiem ptysiowym, ziemniaki z zieleniną, miruna z pieca, buraczki. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:

Maca razowa, jogurt kozi owocowy, kiwi.

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.