Jadłospis


WTOREK

12.06.2018 r.

I śniadanie:

Płatki żytnie na mleku, pół bułeczki żytniej z masłem i jajem ugotowanym na twardo, ogórkiem, rzodkiewką i szczypiorkiem. Herbatka malinowa.

II śniadanie:

Owocowe śniadanie: Banany

Obiad:

Zupa grochowa z ziemniakami, pierogi z truskawkami i jogurtem naturalnym, woda z miętą i cytryną.

Podwieczorek:

Kromka bułki wrocławskiej z masłem i szynką bez konserwantów oraz czerwoną papryką, sok jabłkowy tłoczony.

ŚRODA

13.06.2018 r.

I śniadanie:

Chleb graham i staropolski z masłem, serem kozim i dżemem truskawkowym, mix warzyw, pomidor, ogórek, papryka. Mleko.

II śniadanie:

Owocowe śniadanie: Melon.

Obiad:

Zupa ogórkowa z ziemniakami, kasza pęczak, schab pieczony, bukiet warzyw ugotowanych na parze, pomidorki koktajlowe, kompot malinowy.

Podwieczorek:

Chałka, napój migdałowy, jabłka.

CZWARTEK

14.06.2018 r.

I śniadanie

Płatki owsiane na mleku, pół kajzerki z masłem i schabem upieczonym na miejscu, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, Herbatka malinowa.

II śniadanie

Owocowe śniadanie: Arbuz.

Obiad:

Krupnik z kaszą jaglaną, ziemniaki z zieleniną, eskalopki cielęce, surówka z kapusty pekińskiej, kukurydzy, papryki, ogórka kiszonego i jabłka z jogurtem naturalnym. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:

Ryż brązowy z musem truskawkowo – bananowym, jogurt naturalny.

PIĄTEK

15.06.2018 r.

I śniadanie

Chleb pszenny i pytlowy z masłem serem żółtym i szynką bez konserwantów, mix warzyw: pomidor, ogórek, papryka, kakao na mleku.

II śniadanie

Owocowe śniadanie: truskawki.

Obiad:

Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, łosoś pieczony, sałata masłowa z pomidorami, rukolą i sosem vinegrette. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:

Mini drożdżówka z serem, sok pomarańczowy.