Jadłospis


PONIEDZIAŁEK

14.01.2019r.

I śniadanie

Chleb razowy z masłem, szynką bez konserwantów i serem żółtym, mix warzyw: ogórek zielony, papryka, rukola. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

Owocowe śniadanie: jabłka

Obiad:

Zupa ogórkowa z ziemniakami, kasza bulgur, gulasz z indyka w sosie własnym, surówka z kapusty pekińskiej z ogórkiem kiszonym, papryką i jabłkiem oraz dressingiem jogurtowo – majonezowym. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek

Pół bułeczki graham z serkiem kanapkowym Bieluch i miodem mniszkowym, napój migdałowy, mandarynka.

WTOREK

15.01.2019 r.

I śniadanie:

Płatki żytnie na mleku, kromka chleba pszennego z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: sałata lodowa, ogórek, szczypiorek.Herbatka owocowa.

II śniadanie:

Owocowe śniadanie: banany.

Obiad:

Rosół z makaronem, ziemniaki z zieleniną, sandacz smażony, mix sałat z pomidorkami koktajlowymi i sosem vinegrette. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:

Rogal maślany, kakao na mleku, melon.

ŚRODA

16.01.2019r.

I śniadanie:

Kasza manna na mleku, kromka chleba sitkowego z masłem i serem kozim, mix warzyw: sałata lodowa, pomidor. Herbatka malinowa.

II śniadanie:

Owocowe śniadanie: pomarańcze

Obiad:

Zupa kalafiorowa z ziemniakami i koperkiem, kasza pęczak, hasze z mięsa drobiowo – wołowego, sałatka z buraków, jabłek i cebulki, kompot malinowy.

Podwieczorek:

Kromka bułki wrocławskiej z masłem, sałatka jarzynowa, sok jabłkowy tłoczony.

CZWARTEK

17.01.2019 r.

I śniadanie

Płatki kukurydziane na mleku, kromka chleba staropolskiego z masłem i szynką bez konserwantów,mix warzyw: sałata lodowa, pomidor, papryka, herbatka owocowa.

II śniadanie

Owocowe śniadanie: białe winogrona, orzechy nerkowca

Obiad:

Zupa krem z dyni i marchewki z pestkami dyni, ziemniaki z zieleniną, schab pieczony, brokuł gotowany na parze, czerwona papryka. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek:

Jabłka zapiekane pod kruszonką z płatków owsianych, mąki orkiszowej, masła i cukru, jogurt naturalny.

PIĄTEK

18.01.2019 r.

I śniadanie

Chleb pszenny i razowy z masłem i schabem upieczonym namiejscu, mix warzyw: sałata lodowa, , papryka. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

Owocowe śniadanie: melon/ogórek.

Obiad:

Zupa grochowa z ziemniakami na wędzonce, łazanki z kapustą kiszoną i pieczarkami, surówka z marchewki i selera.Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:

Wafle orkiszowe, actimel, mandarynki.