Jadłospis


PONIEDZIAŁEK

25.03.2019r.

I śniadanie

Kanapki z chleba staropolskiego z masłem i schabem pieczonym bez konserwantów, mix warzyw: ogórek kiszony, papryka czerwona, rukola. Kawa zbożowa na mleku.

II śniadanie

Owocowo – orzechowe śniadanie: morele suszone BIO + orzechy nerkowca.

Obiad:

Zupa jarzynowa z ziemniakami, pierogi ruskie, surówka z kapusty pekińskiej, ogórków kiszonych, papryki, kukurydzy konserwowej, jabłka i cebulki z sosem majonezowo – jogurtowym. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek

Kromka bułki wrocławskiej z masłem, łososiem wędzonym i koperkiem, pomidorki koktajlowe, mandarynka. Herbatka owocowa.

WTOREK

26.03.2019 r.

I śniadanie:

Musli na mleku, kromka chleba razowego z masłem i serem kozim, mix warzyw: sałata lodowa, pomidor i szczypiorek. Herbatka malinowa.

II śniadanie:

Owocowe śniadanie: melon

Obiad:

Zupa krem brokułowo – szpinakowa z groszkiem ptysiowym, ziemniaki z zieleniną, pieczone udziki z kurczaka, buraczki. Kompot malinowy.

Podwieczorek:

Ryż brązowy z prażonym jabłkiem i cynamonem, jogurt naturalny.

ŚRODA

27.03.2019r.

I śniadanie:

Kanapki z chleba pszennego i razowego ze słonecznikiem, masłem i roladą drobiową, mix warzyw: czerwona papryka, ogórek. Mleko z miodem.

II śniadanie:

Owocowe śniadanie: gruszki

Obiad:

Zupa z brukselką i ziemniakami, makaron razowy spaghetti z sosem mięsno – pomidorowym, ogórek do chrupania. Kompot truskawkowy.

Podwieczorek:

Chałka, kakao na mleku, mandarynka.

CZWARTEK

28.03.2019 r.

I śniadanie

Płatki owsiane na mleku, kromka chleba staropolskiego z masłem i jajem ugotowanym na twardo, mix warzyw: rzodkiewka i szczypiorek. Herbatka malinowa.

II śniadanie

Owocowe śniadanie: banany

Obiad:

Kartoflanka, kasza bulgur, gulasz z indyka z warzywami, surówka z marchewki i jabłka, sok jabłkowy tłoczony.

Podwieczorek:

Pół kajzerki z pastą z czerwonej soczewicy i kiełkami słonecznika, maślanka owocowa.

PIĄTEK

29.03.2019 r.

I śniadanie

Płatki żytnie na mleku, kromka chleba sitkowego z masłem i kiełbasą krakowską suchą, mix warzyw: pomidor, papryka, rukola.

II śniadanie

Owoce śniadanie: białe winogrona, pomidorki koktajlowe.

Obiad:

Zupa pieczarkowa z makaronem, ziemniaki z zieleniną, paluszki rybne z dorsza, surówka z kapusty kiszonej. Kompot śliwkowy.

Podwieczorek:

Komosa ryżowa z musem truskawkowo – bananowym, jogurt naturalny.